Sadis! Usai Bunuh Isterinya Pembunuh Posting ke Facebook

 10 Ogos 2013
 
 Medina dan Istri (Foxnews.com)
Miami - Derek Medina (31), seorang lelaki dari South Florida, mengunggah sebuah foto mayat isterinya yang tergeletak di lantai melalui akaun Facebook peribadinya.

Dia menembak mati isterinya, Jennifer Alfonso (26) di rumah mereka di Miami Selatan, bahagian pinggiran Miami dan menyerahkan dirinya kepada polis .

"Aku akan masuk penjara atau dihukum mati kerana membunuh isteriku, aku sayang kalian teman-teman dan akan merindukan kalian. Pengguna facebook akan melihatku masuk berita," tulis Medina di akaun Facebooknya, seperti dilansir dari CNN, Khamis (8/8/2013) pagi waktu setempat.

Foto yang berjudul "RIP Jennifer Alonso" itu menunjukkan seorang wanita dengan baju ketat warna hitam. Wanita itu tergeletak dengan posisi terjatuh setelah sebelumnya dalam posisi berlutut. Kakinya tertekuk dan darah tampak dari kaki dan pipi kirinya.

Berdasarkan surat keterangan, Medina mengaku dia dan isterinya bertengkar hebat di tingkat atas rumahnya ketika dia mengacungkan pistol ke arah isterinya. Lalu Jennifer pergi dan berkata akan meninggalkan Medina. Medina mengejar Jennifer hingga dapur. Ketika itu Jennifer memukuli dirinya. Kemudian, Medina kembali ke tingkat atas, mengambil pistolnya, dan kembali ke dapur. Jennifer melawan dengan mengacungkan pisau. Alih-alih, merebut pisau dari tangan isterinya, Medina malah menembaknya beberapa kali.
 sumber:detikNews

Posting Komentar